• 1-3 dages levering
  • 30 dages fuld returret
  • 22 års erfaring

Velkommen til iBob.dk Kundecenter

Her på siden finder du nemt information om iBob.dk, hjælp til bestilling og svar på de fleste spørgsmål. Du er også altid meget velkommen til ringe til os på telefon: 75 45 79 00. Vi sidder klar på telefonerne mandag - fredag kl. 9:00 - 21:00. 

 

 

iBob.dk

Hvem er iBob.dk
iBob.dk, tidligere MCS-DATA, er dit supermarked på internettet fyldt med specialforretninger.


Her finder du alt kontoret og alt til boligen. Hos os finder du alt fra blækpatroner & lasertoner, kontorartikler til gryder, pander og termokopper fra Rosendahl. Og bag virksomheden er mere end 45 dedikerede medarbejdere klar til at yde dig Danmarks bedste kundeservice hved enten du handler privat eller erhverv.

iBob har mere eller mindre afdelinger i hvert verdenshjørne. Hovedkontoret ligger i Flensburg, Tyskland, hvorfra de fleste medarbejdere hver dag kæmper for at yde den bedste service og tilbyde de bedste produkter til den bedste pris ligeså! Udover dette har vi et stort lager på lidt over 6000 kvm. beliggende i Esbjerg samt en lille del af administration, som blandt andet håndterer returpakker og reklamationer således at du altid kan sende dette til en national adresse. I Polen har vi et udviklingskontor, hvor der sidder nogle dedikerede og kompente udviklerer, som sørger for at alt det tekniske kører på skinner og at hjemmesiden er funktionsdygtig. Sidst men ikke mindst har vi et indkøbskontor placeret i Kina med kinesiske medarbejdere, som hver dag handler med leverandører fra hele verden med et formål: At få varerne til den bedste pris til gavn for vore kunder! 

Vi har i dag mere end 6.000 kvadratmeter lagerplads I Esbjerg med flere tusinde meter lagerreoler, hvorfra der ligeledes håndteres over 30.000 forskellige produkter. Vores lager har hver dag åbent fra 9.00 til 21.00, for at sikre en lynhurtig levering hver dag.

I Esbjerg har vi ligeledes en 700 kvadratmeters butik. Butikken finder du på Stormgade 133, lige bag Idémøbler.

Butikken er et kig værg, og har åbent mandag til fredag kl. 8:30 til 17.30 samt lørdag kl. 10.00 til 14.00.

Har du spørgsmål eller kommentarer, så ring endelig til vores kundeservice, som kan træffes alle hverdage fra kl. 9:00 til 21:00 på telefon 75 45 79 00.


Kundeservicecenter, telefon og åbningstider
Hos iBob.dk lægger vi meget stor vægt på at du som kunde får det du forventer - og gerne lidt mere. Det er ikke altid det lykkes, men det er en målsætning vi dagligt fokuserer på at opfylde.

Hvis du har spørgsmål til pris eller leveringstid, eller ønsker du at bestille på telefonen, så er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservicemedarbejdere som er her for at hjælpe dig.

Du kan ringe til kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

Ønsker du istedet at sende os en e-mail kan du benytte formularen her på siden, så vil vi hurtigst muligt besvare din henvendelse.

Du finder kontaktformularen her



 

iBob

iBob.dk’s egne kvalitetsprodukter
iBob printerpatroner er testet, så produkterne lever op til europæiske standarder og normer for holdbarhed. Disse test er baseret på at printerpatronerne bruges rigtigt, og er din garanti for, at produkterne er af høj kvalitet.

Det er vigtigt for os, at vores leverandører producerer printerpatroner af højeste kvalitet. Når vi besøger deres fabrikker, så er det altid et emne vi kræver at der bliver brugt tid på. Og uanset om det er en europæisk, amerikansk eller kinesisk (Hong Kong) leverandør, så fokuseres der på at producere printerpatroner af god kvalitet med en stabil ydeevne.

 

iBob varer og varemærker
Printerpatronerne som sælges af iBob sælges under eget mærke eller som originale printerpatroner fra printerproducenten. Hvis det er printerpatroner fra printerproducenterne (f.eks. canon, epson, hp, m.m.), så er dette nævnt ved varenummeret. På hjemmesiden er printerpatronerne fra iBob ligeledes markeret med en blå prik og printerpatroner fra printerproducenterne er markeret med en gul prik.

Andre varemærker, der nævnes på iBob.dk ’s hjemmeside tilhører de respektive varemærkers ejere.


Er det originale printerpatroner?
iBob sælger printerpatroner, som er produceret i USA, Europa og Hong Kong under vores eget Blybird mærke. Og vi sælger også de dyrere printerpatroner fra printerproducenterne, HP, Lexmark, Canon, Epson, Oki og alle de andre.

Kvaliteten på iBob ’s egne mærker er lige så god som printerproducenternes mærker, og de kan uden problemer anvendes i din printer.

Er du usikker på kvaliteten, så skal du være opmærksom på, at vi sælger mange tusinde printerpatroner hver måned og at der heldigvis er et meget lille antal, som er defekte. Og skulle du opleve, at en af dine printerpatronerne er defekte, så bytter vi den – naturligvis uden diskussion.

Læs mere om vores 30 dages fuld returret her

 

Er du I tvivl om du har modtaget den rigtige printerpatron?
Har du modtaget en printerpatron, der ikke har listet navnet på netop din printer uden på æsken? Der findes I dag mange tusinder printere på markedet, og at netop din ikke er nævnt på emballagen kan skyldes at printerpatronen kan bruges i 20-30 forskellige printere, og så er der ganske enkelt ikke plads, på æsken, til at alle printermodellerne nævnes.

Hvis du stadig er i tvivl om printerpatronen er rigtig, så kontakt endelig vores kundeservice på 75 45 79 00. Så vil der være en medarbejder som kan hjælpe dig. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

 

Printerpatronen laver problemer
Hvis der er problemer med printerpatronen og den laver striber eller på anden vis ikke udskriver ordentligt og den er defekt, så vil vi selvfølgelig gerne bytte den. Og hvis vi ønsker at få den defekte printerpatron retur, så vedlægger vi en frankeret konvolut, således at du holdes skadefri.

Vi kan desværre ikke vurdere om printerpatronen er defekt på baggrund af en e-mail, eller om fejlen blot skyldes omstændigheder som kan ændres (fx at printerhovedet er tilstoppet eller lignende). I nogle situationer er det nemlig ikke printerpatronen som er defekt og det er derfor ikke til nogen gavn at bytte den.

Nedenfor er beskrevet nogle af de typiske problemer der kan opstå når man bruger en printerpatron.

Inden du ringer til kundeservice kan du med fordel tjekke:

  • Er printerpatronen tørret ud?

  • Laver printerpatronen striber?

  • Vil din printer ikke acceptere printerpatronen?

  • Har du fjernet tapen fra blækpatronen inden du satte den i printeren

  • Er der fejlmeddelelse fra printeren

Har du spørgsmål eller er du I tvivl kan du ringe til en servicemedarbejder på telefon 75 45 79 00, mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

 

Sådan gennemfører du en bestilling

I indkøbskurven kan du se alle dine varer og den samlede pris, og du kan frit ændre I antallet af varer.

Under din bestillingsliste skal du herefter udfylde navn og adresse og vælge betalingsform.

Betalingsformen kan være kreditkort eller faktura (gælder kun virksomhed).

Du kan læse mere om betalingsformerne her på siden - se under sikkerhed og betalingskort.

Betaling

  • Dankort: Hvis du vælger dankort kommer du til en betalingsside, hvor du skal udfylde kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Betalingen foregår i samarbejde med PBS International. PBS International er ejet af de danske banker. Ved betaling med kreditkort betales der et gebyr til PBS International A/S på kr. 1,45 + 0,1 % af det handlede beløb..

  • Faktura: Som virksomhed har du mulighed for at vælge betaling via faktura. Du har som privat virksomhed 10 dages kredit og som offentlig virksomhed 21 dages kredit. Eftersom håndteringen af betalinger per faktura er mere ressourcekrævende end f.eks. betaling med dankort, pålægges et gebyr på kr. 15,00 som dækker de ekstra omkostninger der er forbundet med en fakturabetaling. For at bestille pr. faktura skal du oplyse kontaktperson, telefonnummer, emailadresse og cvr-nummer.

Køb over telefonen
Hvis du ønsker at bestille dine varer på telefonen, så er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

Du kan ringe og tale med en kundeservicemedarbejder som vil tage imod din bestilling. Du har mulighed for at betale på samme vis som det er tilfældet ved køb på hjemmesiden.

Husk at skrive hvilken printer du har og hvor mange printerpatroner, du ønsker. Samt dit navn og adresse, din e-mail og dit telefonnummer.

Guide til søgning
Når du skal finde informationer eller en vare på hjemmesiden, så er det lettest at bruge søgefeltet.

I søgefeltet kan du skrive navnet på det du skal finde, eller på f.eks. den printermodel du ønsker at finde printerpatroner til.

Du kan også nøjes med at skrive blot en del af ordet på det du søger efter. Hvis du f.eks. søger efter printeren af typen Canon Pixma IP2400 så skriv f.eks. 2400 i søgefeltet og du får et søgeresultat, hvor printeren fremgår af listen. Du kan også søge på pixma, hvorefter der kommer en liste, hvor printeren er.

Hvis du ikke finder det du søger, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. Kundeservice har åbent mandag til fredag kl. 9:00 til 21:00.

 

Levering

Leveringstid
Hvis du foretager en bestilling inden klokken 21:00, så vil varerne blive sendt samme dag og bliver leveret førstkommende hverdag hos dig. Varerne bliver sendt med GLS, der pt leverer 99,4% af de afsendte varer sikkert dagen efter.

Når pakken sendes fra vores lager modtager du en e-mail fra os, hvor du bliver gjort opmærksom på at pakken er sendt og at du kan følge den i GLS pakkesystem. Du kan følge pakken ved at klikke på linket i mailen eller ved at indtaste pakkenummeret her:

Bestiller du levering med efterkrav er det Post Danmark, der står for forsendelsen. Du kan indtaste pakkenummer her.:

Har du får problemer med at din pakke ikke kommer frem til dig, så kontakt endelig kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag i tidsrummet 9:00 til 21:00.

Har du ikke mulighed for at ringe til kundeservice, så udfyld kontakt formularen her på siden, og din henvendelse vil blive besvaret snarest muligt.

Du finder formularen her

Leveringsomkostninger
Bestillinger leveres i hele Danmark. Du betaler forsendelse på kr. 45,00 ved en bestilling hvor ordreværdien er mindre end kr. 599. Er ordreværdien over kr. 599 betaler vi fragten for dig, og du får dermed gratis levering. Vi sender ligeledes varer til Grønland eller Færøerne mod en ekstra betaling for forsendelsen. Forsendelsesprisen til Grønland og Færøerne er på kr. 299,00 ved pakker under 5 kg. Ved pakker over 5 kg er prisen kr. 399,00.

Udsolgte varer
Er den vare du bestiller, mod forventning, udsolgt orienteres du hurtigt pr. mail om ny forventet leveringstid. Og hvis du ikke ønsker at vente på den pågældende vare har du mulighed for at afbestille og få dine penge retur.

Forsinkede varer
Hos iBob.dk stræber vi efter at levere fra dag til dag. Det er der mange kunder, som godt kan lide. Vi har derfor normalt levering fra dag til dag, men i nogle tilfælde tager leveringen op til tre dage. Det er typisk tilfældet, hvis der er tale om specielle varer.

Såfremt der mod forventning skulle opstå problemer med dine varer, i form af produktionssvigt, forsinkelser etc. vil du blive kontaktet af iBob.dk pr. e-mail. I e-mailen bliver du ligeledes gjort opmærksom på den nye leveringstid.

Hvis du har udfyldt din e-mailadresse i forbindelse med bestillingen, så har du modtaget en pakkemail, hvor der er et trackingnummer, med link til GLS eller Post Danmarks pakkesystem. Dette pakkenummer kan spore pakken og fortælle hvor den er, når den er på vej til dig.

Indtast pakkenummeret i feltet her, hvor der laves en søgning i GLS system.

Har du ikke modtaget en pakkemail, så kan det skyldes, at varerne ikke er sendt fra os endnu (eller at du ikke har indtastet din e-mailadresse). Er det sidstnævnte tilfældet, bør du enten ringe til kundeservice på telefon 75 45 79 00 eller udfylde nedenstående formular.

Hvis du ringer til kundeservice, kan du få svar med det samme (husk at have dit ordrenummer klar), ellers skal du regne med, at en skriftlig henvendelse vil blive besvaret inden for 24 timer.

Dit iBob.dk ordrenummer    

Dit navn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

Fejllevering
Hvis der sker fejl i forbindelse med pakning af din bestilling, så beder vi dig kontakte vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00. Så vil der være en medarbejder, som vil sørge for at den bestilte vare sendes til dig, sammen med en frankeret konvolut til den forkert leverede vare, så du kan returnere den til os uden omkostning for dig.

Har du derimod selv bestilt en forkert vare ved en fejl, så kan du selvfølgelig returnere denne vare og bestille en ny vare. Du betaler her selv for at returnere varen.

Er pakken gået i stykker?
Vi oplever heldigvis meget sjældent at der er problemer med pakkernes stand, når de når frem til kunden. Men skulle du være uheldig, og oplever du problemer med indholdet som resultat af en beskadiget pakke bør du kontakte vores kundeservice med det samme.

Du kan træffe vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. Kundeservice træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

 

Returret og reklamation

30 dages fuld returret
Du har altid fuld returret i 30 dage fra du modtager varen.

Ønsker du at benytte din returret og returnere en vare skal du sende varen retur til os, og vedlægge en kopi af fakturaen eller en henvisning til fakturanummeret, sammen med et kort brev, hvori du skriver at du gerne vil returnere en vare og bestille en anden eller have dine penge retur. Vi skal bruge følgende information fra dig for at kunde behandle din varereturnering: navn, adresse, telefonnummer og et registrerings- samt kontonummer, hvortil pengene skal overføres. Der kan gå op til 14 arbejdsdage før du har dine penge retur på kontoen.

Forsendelse ved returnering af varer under returretten betaler du selv, og vi anbefaler dig at sende varer retur som anbefalet brev eller som pakkepost, da PostDanmark ikke garanterer for øvrige forsendelser.

iBob.dk tager forbehold for returvarer der bortkommer I posten og anbefaler ovenstående forsendelsesmetoder.

Har du spørgsmål, så ring endelig til vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. Kundeservice kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen til nedenstående adresse. Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog den i.

Bemærk, at du gerne må afprøve varen, og herunder også bryde emballagen inden du returnerer den til os. Hvis en vare fra iBob.dk ikke lever op til dine forventninger giver vi dig ret til at returnere den inden for 30 dage. Det er det vi kalder fuld returret! Vi beder dig blot om at returnere varen som beskrevet ovenfor.

Returvarer sendes til: iBob, Falkevej 3A, 6705 Esbjerg Ø, mrk. Returvare

Læs mere om vores 30 dages fuld returret her

Reklamation - hvordan gør jeg?
iBob.dk tilbyder høj kvalitet og funktion til meget lave priser, og vi ønsker at vores kunder skal være tilfredse kunder. Men hvis varen mod forventning ikke fungerer eller lever op til dine forventninger, bytter vi til nyt – helt uden diskussion.

Hvis du opdager at en vare er defekt, så ring til kundeservice på tlf. 75 45 79 00 (du skal oplyse fakturanummer), og vi vil straks sende dig en ny erstatningsvare, samt en konvolut (frankeret), som du kan returnere den defekte vare i. Herved har du ingen ekstra omkostninger, hvis uheldet skulle være ude.

iBob.dk tilbyder en reklamationsret på 2 år, det vil sige, at du har ret til at klage over mangler ved varen i to år fra varens levering. Det er som udgangspunkt kun produktfejl du kan reklamere over I denne periode, og hvis fejlen har været til stede på leveringstidspunktet.

I det første halve år gælder den såkaldte formodningsregel, som siger, at de fejl og mangler, der viser sig de første seks måneder, formodes at have været der på købstidspunktet. Og iBob.dk ombytter derfor varen inden for de første seks måneder.

I de følgende 18 måneder er det jfr gældende regler køberen, som skal godtgøre, at fejlen var til stede på købstidspunktet. Kan du som køber godtgøre dette, så vil iBob.dk naturligvis bytte varen.

Bytning af printerpatroner, efter 30 dage
Vi er klar over at når du køber printerpatroner hos iBob, kan der gå et stykke tid inden du får behov for at sætte den næste I din printer, og du skifter måske endda din printer ud I mellemtiden. Derfor bytter vi dine printerpatronerne hvis de er købt hos os og de er under 5 år gamle. Ønsker du at bytte printerpatroner der er mere end 30 dage, men under 5 år gamle skal de være uåbnede – dvs emballagen må ikke være brudt. Vi bytter gerne disse printerpatroner til andre printerpatroner efter eget valg.

Du skal sende printerpatronerne til os, sammen med et brev hvor du henviser til det relevante fakturanummer. Derudover skal du vedlægge dit navn og adresse, samt telefonnummer. Og skrive hvilke printerpatroner du gerne vil have i stedet. Det er dog vigtigt at de printerpatroner du returnerer til os har en højere pris end dem du ønsker at få tilsendt I stedet. Vi giver nemlig ikke kredit til privatpersoner. Og at differencen på printerpatroner også dækker forsendelsesomkostningen på kr. 45,00 - eller I det mindste det meste af forsendelsesomkostningen. Hvis det ikke helt dækker forsendelsesomkostningen på kr. 45,00 så betaler vi gerne en lille difference som en ekstra service.

Hvis beløbet ikke stemmer helt overens, så ring til vores kundeservice og lav en aftale om at vi næste gang du køber giver det tilsvarende beløb i rabat, eller foretag en bestilling med merbetaling over telefonen.

Du kan kontakte kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

 

Kundesupport

Kundeservice-telefonen: hverdage kl. 9:00 - 21:00
Har du spørgsmål til os, så er du meget velkommen til at ringe. Vores kundeservice har åben mandag til fredag fra klokken 9:00 til 21:00. Du kan træffe en kundeservicemedarbejder på telefon 75 45 79 00.

Skriftlige spørgsmål besvares inden for 24 timer
Du er også velkommen til at skrive til os via en af nedenstående formularer. Du skal være opmærksom på, at drejer det sig om noget du gerne vil have svar på hurtigt, så bør du ringe til kundeservice. De vil med det samme kunne svare dig på dine spørgsmål over telefonen.

Spørgsmål via formularerne vil blive besvaret inden for 24 timer. Husk at udfylde alle felterne, da vi ellers har svært ved at svare ordentligt på dit spørgsmål.

Få prisen på en vare
Udfyld følgende oplysninger og vi vil sende dig en pris pr. e-mail. Der vil være tale om gældende salgspris, som også kan findes her på hjemmesiden.

Du må også meget gerne ringe til kundeservice på telefon 75 45 79 00, vi har åben mandag til fredag kl. 9:00 til 21:00, hvor der er en medarbejder som kan hjælpe dig.

Hvilket printermærke har du?

Hvilket modelnummer har din printer?      

Dit navn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

Hvis du får en forkert vare
Hvis der er sket en ekspeditionsfejl og vi har sendt forkerte varer, så vil vi sørge for at der sendes nye varer til dig og at vi betaler for returneringen af de forkert leverede varer.

Hvis du skulle være uheldig og have fået forkerte varer, så vil vi bede dig ringe til vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. Det er vores erfaring at problemet kan løses hurtigere per telefon end ved skriftlige henvendelser og derfor vil vi gerne servicere dig pr. telefon. Er det svært at komme igennem til kundeservice, så udfyld venligst nedenstående oplysninger og vi vil ringe til dig inden for to dage.

Dit fakturanummer      

Dit navn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

Hvis du tror varen er defekt
Har du problemer med en vare eller er du i tvivl om hvordan du installerer og/eller anvender den, så er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte kundeservice på telefon 75 45 79 00. Her vil en kundeservicemedarbejder kunne besvare dit spørgsmål. Kundeservice kan træffes fra mandag til fredag, fra kl. 9:00 til 21:00.

Hvis kundeservice konstaterer at varen er defekt, så sender vi en ny vare til dig. Og den defekte vare sendes retur til os i en frankeret returkuvert, som vi medsender til dig. Herved har du ingen udgifter til returnering hvis varen er defekt.

Er det svært at komme igennem til kundeservice, så udfyld venligst nedenstående oplysninger og vi vil ringe til dig inden for to dage.

Dit fakturanummer      

Dit navn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

Hvis du mangler at modtage returpenge
Du har ikke ønsket at beholde dine varer og har derfor gjort brug af din 30 dages returret.

Du kan kontakte kundeservice på telefon 75 45 79 00. Her vil en kundeservicemedarbejder kunne hjælpe dig. Kundeservice kan træffes fra mandag til fredag, fra kl. 9:00 til 21:00.

For at vi kan undersøge hvad der konkret sker, så skal vi bruge nogle oplysninger, som du enten kan oplyse over telefonen eller indtaste her (ved at indtaste dem i formularen er der to dages ekspeditionstid).

Dit fakturanummer

Dit registreringsnummer og kontonummer      

Hvornår har du returneret varerne

Dit navn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

Track- og tracenummer fra GLS
Track- & Tracenummer kan bruges til, at spore pakken hos GLS. Track- & tracenummeret sendes til dig per mail (pakkemail) om aftenen efter at du har afgivet bestilling og pakken er blevet pakket og sendt.

Hvis du ønsker kopi af en faktura
Hvis du ønsker en kopi af en faktura så udfyld nedenstående felter.

Fakturanummer, som du ønsker en kopi af      

Dit navn

Firmanavn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

Kontakt bogholderiet
Bogholderiet har åben mandag, tirsdag og fredag fra kl. 9,00 til 16,00 for telefonisk henvendelse. De kan træffes ved at ringe på telefon 75 45 79 00.

Du kan også udfylde nedenstående formular, hvorefter vi vil ringe tilbage inden for to dage.

Fakturanummer, som det drejer sig om      

Dit navn

Din e-mailadresse

Dit telefonnummer

 

 

Rabat & Priser

Priser i forbindelse med bestilling og tilbud
Vi forbeholder os ret til at annullere en bestilling, hvis der er forkerte priser på iBob.dks hjemmeside, da priserne er automatisk beregnet. Ordrebekræftelsen som sendes er en kopi af iBob.dks indkøbskurv og ikke vores accept på at bestillingen gennemføres.

Hvordan anvendes et rabatmærke?
Vi tilbyder hele tiden gennem nationale annoncekampagner og vores populære nyhedsbrev vores kunder ekstra gode rabatter og tilbud. Du har som kunde mulighed for at benytte dig af disse rabatter, når du møder dem. Tilbuddet om en rabat med brug af rabatord gælder én gang pr. husstand i hver kampagneperiode. Flere tilbud kan i mange tilfælde ikke benyttes samtidigt.

For at opnå rabatten skal du benytte dig af de rabatmærker, der er angivet i annoncen. Rabatmærket er et ord, der skal indtastes på hjemmesiden i rabatmærke-feltet, hvorefter der skal klikkes på "brug rabatmærke-knappen".

Det du skal gøre er følgende:

  1. Du skal lægge dine varer i indkøbskurven og gå til indkøbskurven.

  2. Rabatten fratrækkes, når du har skrevet rabatkoden i rabatfeltet og klikket "brug rabatkode".

    Rabatten opnås kun ved korrekt anvendelse af rabatmærket. Har du spørgsmål til brug af et aktuelt rabatmærke, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 75 45 79 00 mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

Hvis rabatmærket ikke virker
Der er typisk 3 grunde til, at indtastning af rabatkode-ordet ikke virker:

  1. Det rabatmærke, du prøver, at anvende er ikke længere gyldigt. Et rabatmærke gælder typisk i 7, 10 eller 30 dage. Gyldighedsperioden er angivet i annonceringen.

  2. Du har ikke indtastet rabatmærket. For at systemet kan give dig den rabat, som du har set et tilbud på, så skal systemet have rabatmærket oplyst.

  3. Du har indtastet rabatmærket men ikke efterfølgende klikket "brug rabatmærket". Det er først efter, at du har klikket det, at systemet giver dig rabatten.

 

Sikkerhed og betaling

Sikkerhed ved nethandel

Når du bestiller varer på iBob.dk's hjemmeside håndteres betalingen med kort af PBS International. Alle overførsler mellem os og PBS International er krypterede og sker via den mest sikre teknologi. Læs eventuelt mere påwww.pbs.dk

Betaling med kreditkort
Betaling med kreditkort foregår i samarbejde med PBS International A/S. Det er muligt at bestille varer for maksimalt kr. 8.000,- (inkl. moms). Når du godkender ordren bliver beløbet reserveret på din konto og de trækkes først ved afsendelse af varen. Ved betaling med kreditkort betales der et gebyr til PBS International A/S på kr. 1,45 + 0,1 % af det handlede beløb.

Forbrugerstyrelsen udtaler (jf. www.forbrug.dk): 
Betaling med Dankort eller andet betalings- eller kreditkort, hvor du indtaster kortnummer, udløbsdato og kortets tre kontrolcifre, må normalt anses for at være en sikker betalingsmetode”.

Når du har betalt med et betalings- eller kreditkort på denne måde, kan banken føre dine penge tilbage:

  • varen eller ydelsen ikke bliver leveret.

  • sælgeren opkræver mere end det aftalte beløb.

  • du udnytter din fortrydelsesret ved at undlade at modtage varen.

  • der er hævet på din konto uden din tilladelse.

 

Betaling pr. faktura (gælder kun virksomheder)
Ved nye faktura kunder tillader vi os at kreditvurdere hver kunde enkeltvis. Derfor er oplysning af CVR-nr., kontaktperson og telefonnummer påkrævet. For at sikre bedst fremtidig samarbejde vil vi, i nogle tilfælde, tillade os at kontakte kontaktpersonen, i forbindelse med betalingen eller andre spørgsmål om virksomheden. Hvis du ønsker en større kredit skal du henvende dig til iBob.dk (via e-mail info@iBob.dk eller på telefon 75 45 79 00).

Betalingen foregår via girokort og der er 10 dages kredit for private virksomheder og 21 dages kredit for offentlige virksomheder. Hvis beløbet ikke betales inden kreditten er udløbet sender vi dig en påmindelse. Der påregnes et rykkergebyr på kr. 100,- (ekskl. moms) pr. påmindelsesskrivelse. Der debiteres desuden morarente på 2,00 procent per påbegyndt måned. Eftersom håndteringen af betalinger pr. faktura er mere ressourcekrævende end f.eks. betaling med dankort, pålægges et gebyr på kr. 15,00 som dækker de ekstra omkostninger der er forbundet med en fakturabetaling.

Vi har desværre ikke mulighed for at tage imod forudbetaling. Da vores betalinger kører automatisk.

 

Cookies & Statistik

iBob.dk anvender cookies til at holde styr på de varer, du lægger i din indkøbskurv og til sikre de tilbud, du finder på hjemmesiden.

iBob.dk anvender logstatistik til at indsamle data, om hvor mange besøgende, der er på hjemmesiden, og hvor på siden de færdes. Denne statistik bruges til at optimere kundernes købsoplevelse og hjemmesidens brugervenlighed.

iBob.dk anvender følgende cookies:
PHPSESSID

Denne udløber efter, du har lukket din browser. Denne cookie anvendes til at huske dig, de varer du har kommet i din indkøbskurv og til at holde styr på aktive kampagner og rabatter på hjemmesiden.

Welcome-show
Denne udløber efter en måned. Denne cookie anvendes til at huske, hvor mange gange en besøgende har set vores velkomstbesked.

Welcome-visit
Den udløber efter en måned. Denne cookie husker, hvor mange gange en kunde har besøgt hjemmesiden i forbindelse med visning af velkomstbeskeden.

Derudover har vi følgende cookies fra tredje part:
__utma, __utmb, __utmc, __utmz

Disse cookies kommer fra Google Analytics, og de har en levetid på op til 2 år. Disse cookies anvendes til at generere statistik omkring det enkelte besøg, herunder længden på den enkelte session, optælling af unikke brugere, og hvilke hjemmesider de besøgende kommer fra.

HSID, APISID, PREF, SID
Disse cookies kommer fra Google Awords, og de har en levetid på op til 30 dage. De anvendes til at holde styr på Google Adwords kampagner, køb der bliver foretaget via kampagnerne og statistik omkring besøgende fra Adwords kampagner.

JSESSIONID
Denne cookie kommer fra New Relic. Den udløber efter 5 minutter. Anvendes til at tælle antal besøgende på hjemmesiden.

Sletning af Cookies:
Ønsker du at slette dine cookies, kan du let gøre det. Metoden du skal anvende varierer fra browser til browser.

Internet Explorer
Firefox
Chrome
Safari

Kan du ikke finde din browser. Kan du finde mere info her

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.