• 1-3 dages levering
  • 30 dages fuld returret
  • 24 års erfaring

Kontorartikler

Mest populære Kontorartikler


Anbefalede tilbud til dig


Find dine kontorartikler hos iBob

iBob har, med over 30.000 varenumre, en af de største udvalg indenfor kontorartikler i Danmark. Vi har over 23 års erfaring med at forsyne professionelle kontorer, hvilket har gjort, at vi forstår dine behov bedre end nogen anden.

Vi har danmarks største, billigste og bredeste udvalg indenfor kontorartikler. Vi fører alle de kendte mærker som Bantex, Esselte, Deli, Blybird og mange flere.

Vi ved også, at du hverken kan eller vil vente længe på dit kontorudstyr. Derfor har vi indgået et samarbejde med GLS, der både kan levere til din adresse og en nærliggende pakkeshop.

Bestiller du en varer, vi har på lager, inden klokken 13 på hverdage, så sender vi selvfølgelig selvsamme dag!

Du kan altid træffe os, hvis du har spørgsmål eller brug for vejledning.

Skal du bruge vejledning eller svar på spørgsmål med det samme, kan du træffe vores dygtige kundeservice på tlf. 75 45 79 00, mandag til torsdag mellem 8-16 og fredag fra 8-15:30.

Effektiv og kontinuerlig kontorforsyning

Ethvert kontormiljø fungerer kun effektivt, hvis kontorforsyningen er sikret effektivt og kontinuerligt. Her på siden finder du alle mulige slags artikler til kontoret.

I vores enorme sortiment har vi mange forskellige hovedkategorier, hvor du kan finde alt til din kontorplads.

Ligemeget om du leder efter kontorartikler til erhverv eller privat, så byder vores brede sortiment på de rigtige artikler, i de rigtige mængder, til enhver virksomheds-størrelse eller til hjemmekontoret.

Derfor er vi den perfekte partner til dig, der ønsker at opretholde et effektivt og velforsynet kontor, hvor der aldrig mangler noget.

Vi kan altså forsyne et helt kontor med alt fra alverdens møbler, til et stort udvalg af blækpatroner og papirs-typer.

Vores filosofi er nemlig, at en effektiv arbejdsplads kræver ordentlige rammer, hvilket vi altid bestræber os på at kunne bidrage til, uden du behøver at kigge andre steder.

Find dit kontortilbehør nemt og hurtigt

Vi har over 30.000 varenumre i vores sortiment. Det er rigtig mange, men med vores søgefunktion eller vores kategorier, finder du hurtigt de artikler, du leder efter.

Du kan også hurtigt danne dig et overblik over, hvilke varer vi tilbyder ved at tage et kig i toppen af hjemmesiden.

Her vil du finde en række kategorier, der dækker over blækpatroner & toner, kontorartikler, elektronik, køkken & catering, lager, rengøring og kontormøbler.

Skulle du have problemer med at finde en bestemt varer, eller skulle du have brug for vejledning til forsyningen af dit kontor, så vil vi hellere end gerne hjælpe!

Vi står altid til rådighed til en snak. Du kan kan som sagt kontakte os på telefon: 75 45 79 00, eller på e-mail info@ibob.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!

Herunder har vi samlet en række af vores mest populære kategorier, hvor du kan få et kort indtryk af hvad vi kan tilbyde. Besøg endelig selve kategorisiden for mere information om en bestemt type produkt.

Papir til kontoret

Selvom vi lever i en mere og mere digitaliseret verden, hvor rigtig mange breve, filer osv. ikke længere bliver printet ud på papir, så er papir stadig en essentiel del af ethvert kontor med respekt for sig selv.

Det er muligt, at du ikke kommer til at bruge lige så meget papir som du brugte for 10 år siden, men når man skal bruge det, er det vigtigt at have det.

Derfor har vi hos iBob valgt at tilbyde papir i en lang række størrelser, typer og kvaliteter. Dette gør vi så vi er sikre på, at du ikke behøver at lede efter papir andre steder end hos os. Vi har nemlig alt, hvad hjertet begærer inden for papir.

Som sagt, må der aldrig mangle papir på et kontor, og det er et af de produkter, der sikrer et velfungerende kontormiljø.

Vi sælger Danmarks bedste og billigste kopi- og printerpapir. Udover standard A4 papir i hvidt, sælger vi papir i alle formater, tykkelser og farver. Du kan finde fotopapir, silkepapir, transparent papir og meget mere.

Arkivering

Er du et ordensmenneske, og kan du godt lide at have styr på dine ting? Så er vores produkter til arkivering lige noget for dig!

De fleste, der arbejder på et kontor ved, at mængden af forskellige mapper, papirer og lignende hurtigt kan komme til at fylde hele skrivebordet.

Ikke alene kan det være meget forstyrrende og mindske ens effektivitet, hvis man arbejder i rodede omgivelser. Man risikerer også, at vigtige notater og/eller dokumenter simpelthen bliver væk.

Hvis du vil have en nydelig og ryddelig arbejdsplads, hvor alting er på sin plads og intet bliver forlagt, så tag et kig i vores arkiverings-kategori.

Find kontorartikler relateret til bogføring og arkivering i et bredt udvalg. Få orden på din kontorplads med brevbakker, hængemapper, kartotek, ringbind og meget mere.

En solid bogføring er fundamentet i en velkørende virksomhed; vi forhandler alle relevante artikler indenfor bogføring, såsom blanketbøger, kolonnebøger, kuponbøger og meget mere.

Kontormaskiner

Maskiner gør vores hverdag nemmere, og kontormaskiner er ingen undtagelse. Vi oplever især, at makulatorer bliver værdsat rundt omkring på de danske kontorer.

Det er nemlig langt fra ualmindeligt, at man har følsomme og private dokumenter liggende, som man ikke længere skal bruge.

I stedet for at smide dem ud i en papirskraldspand, hvor enhver kan finde og læse de følsomme dokumenter, bør man makulere dem.

Derfor bør man altid have en makulator på et kontor, så man altid har mulighed for at makulere dokumenter, ingen andre skal se.

Vores kategori kontormaskiner byder på en bred vifte af apparater, der gør arbejdet på kontoret lidt nemmere. En maskine alle virksomheder skal have stående, som sagt en makulator.

Vi tilbyder makulatorer i alle prisklasser og sikkerhedsniveauer; lige fra de helt basale, til professionelle maskiner med de højeste sikkerhedsstandarder.

Desuden finder du produkter som brev- og pakkevægte, skæremaskiner eller en god og solid overheadprojektor.

Whiteboards

På moderne arbejdspladser bliver der holdt rigtig mange møder. Flere og flere virksomheder praktiserer i højere grad projektarbejde og arbejde i mindre grupper.

Til dette formål er whiteboards det perfekte redskab. Et whiteboard kan nemlig være nyttigt til utroligt mange formål. For eksempel er det meget brugt til møder, hvor visse elementer skal illustreres, skrives eller ophænges.

Det kan også være en smart, praktisk og overskuelig måde at holde styr på et projekt, hvor man arbejder i teams. Man kan eksempelvis skrive alle de arbejdsopgaver, der skal laves, ned.

Når man så er færdig eller har påtaget sig en opgave, kan man krydse opgaven af på whiteboardet, hvor alle kan se det, og ingen er i tvivl om, hvem der laver hvad.

Mange bruger det også som en ekstra motivation i hverdagen. Hvis man har et mål, kan det give stor motivation at skrive det ned på et whiteboard, man ofte kigger på.

Et eksempel på dette kunne være en virksomhed, der har et kvartals-mål om at omsætte x antal kroner. Ved at skrive målet ned på whiteboardet, bliver man jævnligt påmindet og motiveret til at opnå dette mål.

For at opsummere, så er moderne virksomheder er kendetegnet ved, at der holdes mange møder, og at der arbejdes i team.

Med et af vores flotte whiteboards bliver kontoret til en ægte tænketank, hvor ideerne blomstrer. Brug et whiteboard til at notere spontane ideer, eller til at effektivisere møder og præsentationer.

Kalender til kontoret

Basale ting kan være de vigtigste, når det kommer til at holde styr på tingene. Med en af vores flotte Mayland kalendere til kontoret, er det store overblik altid sikret.

Selvom vi både har en kalender på vores telefon og computer, så er der en speciel følelse ved at sætte et stort kryds i kalenderen, der markerer en glædelig begivenhed.

Ved at hænge kalendere op i kontorområder, kan man skabe en spænding og glæde over kommende begivenheder, eksempelvis sommerfester, julefrokoster, ferier eller andet.

Kontorartikler fra kendte mærker

Hos iBob bestræber vi os altid på at levere en ekstraordinær god service og betjening, men vi ved, at god service og professionalisme ikke er nok.

Derfor har vi nøje udvalgt vores leverandørere for at sikre, at vi altid kan tilbyde produkter fra kendte og velansete mærker, der er til at stole på.

Omgivelserne i hverdagen på kontoret må aldrig være et forstyrrende element. Det skal derimod gøre arbejdsdagen lettere og mere komfortabel. Det er netop derfor, vi har valgt at forhandle kendte og velansete mærker, fordi vi ved, at de lever op til dine forventninger.

Dog betyder den gode kvalitet og de kendte mærker ikke, at du skal betale det hvide ud af øjnene for at have et velforsynet kontor.

Vi har nemlig danmarks billigste kontorartikler indenfor de kendte mærker, og med over 30.000 varenumre, er vi sikre på, at du kan finde lige det, du leder efter!

Vi ser frem til at handle med dig.

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.