• 1-3 dages levering
  • 30 dages fuld returret
  • 22 års erfaring

Leveringbetingelser

Vi har fantastisk travlt for tiden! Vores lager- & logistikafdeling har enormt travlt for tiden med at få sendt alle jeres ordrer afsted, hvilket gør at viikke kan eller tør garantere at samtlige ordrer afsendes fra dag til dag, som vi normalvis gør. Af denne grund er vores leveringstid udvidet til levering indenfor 4 dage, for at undgå at love dig som kunde noget som vi muligvis ikke kan overholde – men bliv ikke overrasket hvis du modtager din ordre før. På nuværende tidspunkt er leveringstiden således 1-4 arbejdsdage, men langt størstedelen af ordrene kommer afsted som dag-til-dag levering.

Leveringstid OBS: Dette afsnit omkring leveringstid er ikke gældende pt. grundet ovenstående. Hvis du foretager en bestilling inden klokken 21:00, så vil varerne blive sendt afsted samme dag og bliver leveret førstkommende hverdag hos dig. Varerne bliver sendt med GLS, der pt leverer 99,4% af de afsendte varer sikkert dagen efter. Når pakken sendes fra vores lager modtager du en e-mail fra os, hvor du bliver gjort opmærksom på at pakken er sendt og at du kan følge den i GLS pakkesystem. Du kan følge pakken ved at klikke på linket i mailen eller ved at indtaste pakkenummeret her til højre.

 

Har du ikke modtaget din pakke? Hvis du har problemer med at din pakke ikke kommer frem til dig, så kontakt endelig kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag i tidsrummet 9:00 til 21:00.

Har du ikke mulighed for at ringe til kundeservice, så tøv ikke med at sende os en mail. Din henvendelse vil blive besvaret snarest muligt.

 

Leveringsomkostninger Bestillinger leveres i hele Danmark. Du betaler forsendelse på kr. 45,00 ved en bestilling hvor ordreværdien er mindre end kr. 599. Er ordreværdien over kr. 599 betaler vi fragten for dig, og du får dermed gratis levering. Vi sender ligeledes varer til Grønland eller Færøerne mod en ekstra betaling for forsendelsen. Forsendelsesprisen til Grønland og Færøerne er på kr. 299,00 ved pakker under 5 kg. Ved pakker over 5 kg er prisen kr. 399,00.

 

Miljøbidrag

Vi gør venligst opmærksomt på, at pr. 1. oktober 2017 vil alle ordrer indeholde et miljøbidrag. Dette skyldes, at der igennem flere år er sket stigninger i de energi- og miljøafgifter, som vi som leverandør bliver pålagt.

Bidraget vil være afhængig af ordrens størrelse og vil blive pålagt alle ordrer. Herunder ses taksterne for miljøbidraget (alle priser og rater er inkl. moms):

  • Ved køb op til 800 kr. - miljøbidrag: 9,95 kr
  • Ved køb fra 800 - 1500 kr. - miljøbidrag: 19,96 kr.
  • Ved køb over 1500 kr. - miljøbidrag: 29,87 kr.

Miljøbidraget dækker primært de omkostninger, som iBob pålægges i henhold til dansk lovgivning, vores leverandører samt de miljømæssige hensyn, som vi tager i den daglige drift af virksomheden men, som også er med til, at skabe os meromkostninger.

iBob har stort fokus på miljøet og er meget bevidst om, at tænke miljøet ind i processerne i hele virksomheden.

Nogle af vores tiltag er nyt EDB system med fokus på, at drive vores 7.000 m2 store lager uden brug af papir. Der er yderligere foretaget udskiftning af lyskilder til energibesparende LED kilder.

Vi har eget lukket distributionsnet til vores 9 butikker, hvor egne medarbejdere leverer specialindkøbte stålbure med varer. Disse genbruges gang på gang. Hos iBob bruger vi ikke pallepapkasser til, at levere varerne i. Dette er til stor gavn for miljøet. Vi afhenter pap og affald i den samme lukkede distribution, hvorefter dette sendes til miljøvenlig genbrug. Distributionen foretages med Euro6 lastbil, til gavn for miljøet.

Måtte du have yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@ibob.dk eller telefon 7545 7900.

 

Udsolgte varer Er den varer du bestiller, mod forventning, udsolgt orienteres du hurtigt pr. mail eller telefon om ny forventet leveringstid. Og hvis du ikke ønsker at vente på den pågældende vare har du mulighed for at afbestille og få dine penge retur.

 

Fejllevering Hvis der sker fejl i forbindelse med pakning af din bestilling, så beder vi dig kontakte vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00. Så vil der være en medarbejder, som vil sørge for at den bestilte vare sendes til dig, sammen med en frankeret konvolut til den forkert leverede vare, så du kan returnere den til os uden omkostning for dig.

Har du derimod selv bestilt en forkert vare ved en fejl, så kan du selvfølgelig returnere denne vare og bestille en ny vare. Du betaler her selv for at returnere varen.

 

Er pakken gået i stykker? Vi oplever heldigvis meget sjældent at der er problemer med pakkernes stand, når de når frem til kunden. Men skulle du være uheldig, og oplever du problemer med indholdet som resultat af en beskadiget pakke bør du kontakte vores kundeservice med det samme.

Du kan træffe vores kundeservice på telefon 75 45 79 00. Kundeservice træffes mandag til fredag fra kl. 9:00 til 21:00.

 

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.